Till det roliga!

Nu har resultatet från Årets Agilitycavalier dumpat in på cavaliersällskapets hemsida!
Och gissa vem som finns på den listan? Jo jag och Bobby.

Här kommer topp tre i klass 1,2 och 3 (med poäng):

Klass 1 - 53 deltagare
1. Josefin Karlsson & Bio-Bios Saturday Night Fever “Bobby”   80

  2. Pernilla Karlsson & Working Beaty´s Bossy Prince “Bossy”   63

  3. Jeanette Helgeroth & Linette ”Mitzy”   61

Klass 2 - 30 deltagare
1. Malin Bengts & Mustela K Dorabella ”Ella”    159

  2. Pernilla Ekman & Agnes ”Irma”   149

  3. Camilla Sandberg & Aromas Intenzo ”Freddie”   148

Klass 3 - 24 deltagare
1. Susanna Nilsson & Mimmidalens Great Inter Mezzo "Zorro"   272

  2. Sofie Eriksson & Cavamirs Miss Elton “Mysan”   226

  2. Emmelie Nordmark & Cinema ”Mini”   226

  3. Malin Thulander & Chesspools Kayo ”Signe”   211


Vi vann alltså klass 1!
Grattis till oss och till alla andra vinnare!

I år satsar vi att komma högt upp på klass 2 listan :-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet faktiskt inte hur det är med det. För att vara godkänd ska det ju motsvara en 2a på utställning, men jag vet inte om de räknar tänder och så. Jag har aldrig sett en exteriörbeskrivning.



Jag tror att Helene skulle ta ledigt från jobbet och Jenny skulle be Multis uppfödare skicka ner stamtavlan. Om det går bra är det ju bara att anämla :)

2010-01-15 @ 20:00:45
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: Annica

Gu va kul! GRATTIS!

2010-01-16 @ 00:33:05
Postat av: Lisa

Jag är lite sugen på att försöka hitta ett ställe att sova över på och stanna till den inofficiella utställningen och lydnadstävlingen på söndagen. Jag har frågat Jenny och Helene men inte fått något svar än. Vad säger du om något sånt?

2010-01-16 @ 14:43:43
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: Lisa och cockrarna

Grattis till förstaplaceringen :) Härligt jobbat!

2010-01-17 @ 09:37:55
URL: http://www.freewebs.com/lisaedvardsson
Postat av: Jenny

Grattis! Kan ringa i veckan, har inte ditt nummer men tror Lisa har det kan säkert låna det av henne. Har då någon speciell dag som passar bäst? =)

2010-01-17 @ 17:04:59
URL: http://www.freewebs.com/jennynaa87
Postat av: Stina och hundarna

Stort Grattis! Jättekul och vilka höga poäng! Själv kom jag och Idefix 7 och med Maya kom jag 10.

Kramar från oss i Luleå

2010-01-18 @ 18:46:04
Postat av: Lisa

Det var inte utställning för bruksraserna på söndagen så vi kör på en endagare :)



Nu har jag anmält och betalt så nu äre bara att tuta och köra! :D Det ska bli så roligt!

2010-01-18 @ 22:04:06
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: angelica

Var med i min tävling under januari/februari och laga mat!

Titta in min blogg!

anmäl dig!

Finns ett pris för vinnaren!

www.angelicapalm.blogg.se

2010-01-20 @ 16:35:01
URL: http://angelicapalm.blogg.se/
Postat av: Stina och hundarna

Tack så mycket själv, håller också tummarna för lydnade, det är pågång nu för min mamma räknar ut vem som vinner så hon vet men jag vill inte veta ännu. Jo, jag tror att det blir hårdsatsning på agilityn, iallafall med Maya. Fast det ska bli lydnads ettan också och med Idefix blir det tvåan som gäller.



Kram

Stina, Idefix och Maya

2010-01-20 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0