Presenter och smörgåstårta

Härligt att fylla år!
Jag är ju en smörgåstårte galning, jag älskar smörgåstårta!
Och såklart eftersom jag fyller år stod smörgåstårta på min önskelista ;)

Presenter har jag också fått i massor, är så otroligt nöjd och glad!

♥ En jättefin och underbar bärbar dator från Acer
♥ En resa till Stockholm och Hund 2009 tillsammans med mor min, kommer bli jätteroligt!
♥ En skrivare med scanner
♥ Hörlurar
♥ USB-minne
♥ Datorväska & datormus
♥ Jättesöta muffinsformar
♥ Pengar, 2000 kr+100 kr från mormor och morfar <3
♥ En fotoram med bild på Mira
♥ Fin tröja
♥ Ett skrivblock/notebook
♥ En badhanduk med en varg på

Och igår fick jag ett presentkort av mina kära vänner Denise och Emelie TACK SÖTNOSAR



Bild på moi taget med nya datorn som såklart har en webcam :-)



Tack alla för en lyckad födelsedag! ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanett

Grattis =)

Vilka kanon presenter du fick

Hoppas att du är nöjd

Kramiz från Jeanett o syrran

2009-09-27 @ 20:15:55
URL: http://http://bloggis.se/Alexis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0