Bus ungen

Idag blev min lilla busunge vägd, hela 9 kg väger hon just nu :-)
Hon har växt min lilltjej.
Igår var Mira med på hundträningen på Ersboda, hon var jätteduktig och har blivit mycket bättre på att följa med när man går och hon har även börjat bli mycket mer social än vad hon varit, nu pussar hon var och varannan människa ^_^
Utställningsträningen är också i full gång (min mamma ska ställa henne den 3 oktober då jag är på agilitytävling).
Öronen ska tejpas ordentligt idag, tejpade dom tidigare idag (men det var ganska omöjligt för hon vill inte sitta still), så jag ska försöka hitta någon medhjälpare som kan hålla fast henne stadigt.



Liten Mira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0