Ojdå..

Jag är sämst på att blogga!
Tänker hela tiden på att jag ska göra det, men det blir ändå inte av.
Iaf här kommer en liten sammanställning om vad som hänt på senaste tiden, allt det jag minns dvs.

Fredag: Blev ett besök på akuten (min första gång!). Jag klantade mig på praktiken och skar mig lite i fingret så det fick sys. Oooops...

Lördag: Jag skulle ju på en föreläsning med Barbro Börjesson, men vet ni vad? Hon dök aldrig upp!
Det blev istället en trevlig pratstund med fika tillsammans med allt cavalierfolk.

Söndag: Tränade lite på ubhk på dagen.
På kvällen blev det sedan cavalierträff som vanligt, med agility på schemat. Bobby kändes skitbra och nu taggar vi till tävling till helgen i Jokkmokk.

Måndag: Småträning och bus med Mira.
Påbörjade min L1 utbildning, så nu är jag klar med steg A, bara steg B kvar då som är den 24 november (om jag kommer med).

Tisdag (idag): Precis varit ute på en längre promenad med 3 vilt springande hundar.
Tränat visselpipa med Mira.


Nu har det ju även kommit snö och stackars Bobby såg ut såhär efter en promenad:




Nu taggar jag och Bobby för agilitytävlingen i Jokkmokk med mat och sömn!


Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till i helgen, det fixar ni nog galant!



Kram från oss alla på E-boda



Ps. Det finns bilder på valparna under "galleri".

2009-11-11 @ 08:25:53
Postat av: Annica

Lycka till i helgen, det fixar ni nog galant!



Kramizar från oss på E-boda.



Ps. Det finns bilder på valparna under "galleri".

2009-11-11 @ 08:27:46
URL: http://www.inhighspirits.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0