Julavslutning

Igår var det sista cavalierträffen på Forslunda (för i år).
Det avslutades med gissa "fågeltipsrunda" där det var bild på något och man skulle gissa vilken fågel den skulle visa, det bjöds även på glögg och pepparkakor!
En stafett hade vi också, det var roligt :)
Jag kommer sakna våra träffar, hoppas vi kan göra samma sak nästa år!

Nästan alla var också utklädda (jultema), så himla söta!


Åt vänster är det Elsa som är Lucia och Cleo som tärna, åt höger har vi Cindy och Diva med julkläder!


Här är söta Casper! (synd att jag inte fick med hela luvan!)


Här är Joyce med tomtekläder!


Här är pepparkaksgumman Polly!


Sötnosen Tex som tomtefar!


Min älskling Bobby som pepparkaksgubbe!


Här är nästan alla (hundar alltså) från vänster Tex, Bobby, Aurora, Joyce, Casper, Polly, Elsa & Cleo


Här är alla! :D


Kommentarer
Postat av: Lydia

Nämen gud så gulliga alla cavaliererna var i sina små juldräkter! ;)

2009-12-07 @ 18:38:18
URL: http://freestylelydia.wordpress.com
Postat av: Annica

Tjena!



Kul att ni kikade förbi i kväll!

Jag hoppas du kan skicka lite kort till mig, det blev ju en hel del fina! :) Du får gärna skicka lite av de du tog ikväll.

Nu har jag suttit och kollat lite på dina filmklipp igen och njutit, även visat Janne hur duktiga ni är!

Hoppas vi ses snart.



Kram Annica

2009-12-07 @ 22:29:01
Postat av: Susanna

Vad fantastiskt söta de är alla cavaliererna.

2009-12-11 @ 19:43:06
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: Kikki

åhh så söta alla vovvarna är utklädda :)

Vad kul med cavalierträffar!!

2009-12-12 @ 22:57:53
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0