Mira 11 månader



Här kommer en liten bild på Mira nu när hon är 11 månader.
Har även vägt henne och nu ligger hon kring 18,6 kg!

Mycket har hänt sedan sist jag skrev!
Mira och jag har haft en "heldag" med allmänlydnadskursen, där vi fick prova på minisök, "uppletande", spår och vi fick även se hur ett riktigt spår och sök såg ut.
Det var riktigt roligt att få prova på :)
Mira tyckte dock att det var lite konstigt det här med spår, hon förstod inte riktigt att hon skulle följa spåret utan stod mest still och luktade på stället.
Kanske beror på att hon är väldigt mammig? ;)
Annars tycker jag hon skötte sig jättebra :)

Har även anmält Mira till utställningen i Vännäs!
Det ser jag fram emot, kommer bli roligt att få en "riktig" bedömning på henne :)
Sedan får vi se vilka fler utställningar det blir för hennes del!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jeanett

Nu har jag åxå ställt Annie =)

Vi fick en etta så jag blev jätte nöjd.

Men hon är nog sen i löpet, såg att din har löpt nu, men Annie har inte kommit dit än

Hoppas att allt är bra med er alla

Kramiz

2010-05-22 @ 21:12:29
URL: http://bloggis.se/Alexis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0