agilityagilityagility

Nu är jag så himla taggad på agility!
En del av gårdagen spenderades i Vindelns ridhus med agilityträning.
Bobby var övertaggad till en början men sedan började det flyta på som vanligt igen.
Vi har inte tränat agility sedan före jul (om man inte räknar med de gånger jag tränat lite hemma, men det räknar jag inte riktigt som träning eftersom jag bara haft ett hopp och en tunnel..).
Jag blev hur som helst positivt överraskad att han klarade det så bra som han gjorde :)

Nästa helg är det ju agilitytävlingar i Nordmaling, gissa om jag ser fram emot det?
Där kommer vi ju även göra debuten i hoppklass 2, det kommer bli spännande...
På lördagen kommer det vara agilityklasser som gäller, jag och Bobby kommer alltså göra två starter i agilityklass 1 på lördagen, det kommer vara 29 startande i mediumklassen så det blir svårt att ta en pinne (som jag hoppas på).
Söndagen är det två hoppklass 2 starter som gäller, det kommer vara 8 startande i medium, så det är lite skillnad från 1an till 2an? ;)
Hoppas att han klarar av svårigheterna i tvåan, även fast jag vet att det kommer bli tufft för honom..
Då måste man ju vara ännu snabbare och klara av fler klurigheter :)


Och så passar jag på att lägga in en bild på min ängel...


Kommentarer
Postat av: nettiz

Va lika dom är =)

Träffa en syster till dom igår, den tre färgade utan svans =)

2010-03-22 @ 22:13:14
Postat av: Kikki

Oj det var inte många anmälda, jag ska tävla nästa vecka och har mellan 33-55 anmälda i våra klasser! Tror det var närmre 80 starter i large-klasserna!

2010-03-24 @ 20:36:19
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Tror du det skulle gå bra att ta filmerna över msn? du kan ju lägga till mig. Jag har samma msn som mail.



Kram Lisa

2010-03-28 @ 21:26:43
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0