Tråkigt inlägg

Hej alla :)

Detta är ett tråkigt inlägg.

Jag vet inte om ni läste när jag skrev ett inlägg om att jag blivit Årets Agilitynybörjare för SHU?
Tyvärr är inte så fallet längre.

Ska berätta vad som hänt:
Det började med att en tjej låg före mig men sedan blev hon borttagen, jag mailade till hon som ansvarade för poängräkningen och frågade när resultaten skulle vara fastställda. Svaret jag fick var att resultaten var fastställda och jag fick även ett Grattis för min förstaplats.
På en gång undrade jag vad som hade hänt med tjejen som fått högre poäng än mig, svaret var att hon bara var stödmedlem för shu och fick därmed inte delta.
Därmed fick jag en bekräftelse på att allt stod rätt till och jag blev ju ändå såklart överlycklig att jag vunnit.
Jag började planera och försöka hitta någon väg så att jag skulle kunna ta emot priset, men så blev inte fallet utan jag frågade en kompis istället om hon kunde ställa upp, det kunde hon (tack Sabine, även fast det inte blev något :-).
Prisutdelningen var på My Dog.
Tiden gick och den 8 Januari fick jag ett mail av SHU-kansli där de beklagade över att de gjort ett misstag.
Hon som var före mig var visst med i SHU!
Detta fick jag veta 2 dagar före prisutdelningen, vad jag blev irriterad över var att jag fick veta det så sent!
Tänk om jag redan bokat resa till Göteborg? Eller ännu värre, tänk om jag redan var i Göteborg?!

Så jag är alltså 2:a i Årets Agilitybörjare för SHU, iofs inte dåligt det heller :)

Senare ikväll kommer goda nyheter, för med ett sånthär inlägg kan man ju inte avsluta dagen!


Kommentarer
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: tack (: ja den har jag gjort :D

2010-01-14 @ 18:35:06
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så surt! Jag hade blivit skogstokig! Men grattis till agilitytiteln i alla fall.



Det lutar mer och mer till att jag ska till Sundsvall nu i alla fall, men ska höra lite med Jenny och Helene också.. men det vore ju kul att ställa 5 aussies från samma stad =)

2010-01-14 @ 22:35:46
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0