Hundträning

Helu hej!
Just nu sitter jag på skolan, har egentligen lunch, men vet inte riktigt vad jag vill äta... kanske smyger förbi caféterian (igen) och köper mig en macka. Börjar igen klockan ett, så jag har ingen brådska...

Igår för första gången för Umeå hundungdoms träningsgrupp för nu i höst.
Vi var kanske 9 stycken, rätt många faktiskt tycker jag för att vara första gången!
Både Mira och Bobby fick följa med den här gången, jag känner att Mira verkligen kommer att behöva massor av miljöträning, hon reagerar på vissa ljud väldigt starkt och hon vill gå fram till alla hundar men hon är även rädd för dom. Därför är det ju bra att jag både kommer att vara med på uhu träningstillfällen och "annikas" fria hundträning. Förhoppningsvis kommer det någon valpkurs också, det är så mysigt att vara med andra valpar och träna.

Ikväll blir det lite klickerträning med Miripiri och sedan ikväll är det ju idol dags!
Mira sov jättebra i natt btw, klockan 6 vaknade hon (pga de andra steg upp då), det berodde nog på att hon var med hela kvällen igår ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanett

Hej igen

Har lagt in bilder på syrran nu

Kramiz Jeanett o Annie

2009-09-08 @ 22:38:48
URL: http://http://bloggis.se/Alexis
Postat av: Lisa

Vad roligt! Jag hoppas att inte Focus följer det mönster han har haft. Han har fått Cert, en tvåa, cert... så nu hoppas vi på att det inte blir en tvåa igen :)



Om du vill spana in två av hundarna i förväg som kommer på söndag så kan du kika in på www.spinnrocken.se därifrån kommer hennes Baron och en från thunderullen Spinnrockens Suntouched Susanoo

:) Man ser mycket när man sitter och kollar av betalningar =)

2009-09-12 @ 14:56:07
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0