everything is all right

allt rullar på här hemma!
under gårdagen var det dags för freestyleträning för bobby och michelle fick följa med och prova på.
det är alltid bra med socialträning.

idag blev det lite shopping till mallorcaresan, en baddräkt (ja tänka sig :O det var flera år sedan man använde det) från h&m från deras gästdesigner matthew williamson! köpte även ett par shorts och tre linnen, ett par jeansleggings fick även följa med hem. nu har jag allt som jag behöver tills vi far iväg (hoppas jag iaf! tur att det är några dagar kvar tills vi far, för er som inte vet så far jag iväg till mallorca den 24 maj och kommer hem den 4 juni)

ikväll blir det agilityträning, tror att jag ska försöka skaffa fram en agilitybana som vi kan använda.
den 21 maj alltså på torsdag blir det agilitytävling för bobbys del.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA THEDÉEN fotoblogg ;D<3

Gissningslek på min blogg just nu, va gärna med ;D

2009-05-20 @ 17:22:18
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0