här hemma..

.. laddar vi för fullt, agilitytävling imorgon!
Vi far imorgon bitti och kommer hem på fredag.
Det är egentligen en fyradagars-tävling i Sundsvall, men jag kommer bara vara med på en dag, när det både är ett hopp och agilitylopp. Resterande dagar är det bara ett lopp i klass 1, det tyckte jag var onödigt.
Så vi bestämde oss för att gå på ikea på fredagen istället!
Ska ju faktiskt tävla på tisdag nästa vecka också i Nordmaling, när det är deltävling två i Sommarcupen.
Kanske hittar några roliga hundsaker också till lill-tjejen.
Tack för alla kommentarer, det är jätteroligt! Jag är väldigt spänd nu.. dagarna rullar på så himla fort. Snart är det dags!
Egentligen behöver jag väl inte köpa något speciellt till "henne" (Vad hon nu ska heta), har ju det mesta hemma redan.
Kanske någon leksak och foder då förståss :)

Funderar även på att köpa en fin biabädd, men det blir nog lite senare när hon växt till sig lite. Har ju redan en, men den kommer vara för liten för henne sedan, men hon får börja med den!
Funderar på vilken storlek jag kommer att behöva, om det räcker med en 70x85 cm eller om jag ska satsa på en 100x80 cm...
Den här rosa tycker jag var fin!




Kommentarer
Postat av: Ann&Midas

Tack för tipset...hur gjorde du när du inte visade med handen?

Idag tog jag ett ben och la det framför Midas och länge tänkte han vill jag lova. Tillslut la han sig ner och då sa jag Ligg och han fick benet! Vet inte om det var rätt eller fel.

2009-07-22 @ 16:22:17
URL: http://midnightspecialakamidas.blogg.se/
Postat av: Ann&Midas

P.S. Hoppas tävlingen går kanonbra för er och att ni får finfint väder! D.S.

2009-07-22 @ 16:24:22
Postat av: Annica

Tjena!



Måste in och säga lycka till i S-vall!



Ser att det bor en liten aussie hos er, va kul! Du sviker väl inte oss cavvis-tokar då????

Visst ska jag va med på inoffen på Ön, i alla fall och käka. Tror inte att jag ställer någon, i så fall blir det barn med hund.....

Shoppa inte ihjäl dig på Ikea :P

Hoppas vi ses snart och hälsa så gott till mamma.



Kram från Annica och cavvis-damerna på E-boda

2009-07-22 @ 23:15:08
URL: http://www.inhighspirits.zoomin.se
Postat av: sabine

Hejsan!

Tack så jättemycket för grattiset :D!

Men vad kul att du skaffa dig en aussie! Har alltid haft ett öga för dem ;). Och snart är det väll dags att hämta hem henne :D?

Såg er på deltävlingen i Holmsund (Sommarcupen), lopppet såg så fint ut!

Håller tummarna att det gick jättebra i Sundsvall :)!

2009-07-24 @ 12:03:27
URL: http://www.benrinal.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0