agilitytävling i piteå

Jaa.. vad ska man säga, gick väl inte som jag hade hoppats.
Bobby hade varit i väldigt bra form och så innan piteå, men nu var mycket borta.
Men vi klarade oss iaf genom 3 av 4 lopp, och det är jag glad över..
Nästa gång blir det revansch!!!!!!
 

Första loppet, en 6e plats, tyvärr missade bobby i tunneln, men annars tycker jag att det gick rätt bra. Lite seg i svängarna bara.



Hopploppet första dagen, lite svår bana tycker jag.. Jag gjorde en handlingmiss och Bobby var lite seg och rev ett hinder och missade i platta tunneln.
En 11:e placering.


Bobby missar i platta tunneln två gånger!  Annars ett fint lopp som han gjorde bra :)
En 18:e placering.

Jag kan egentligen inte förvänta mig mer.. Det är andra gången vi tävlar officiellt nu, så det är bara att kämpa vidare :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack era lopp var också fina, andra tävlingen dessutom! Vi är ju uppe i fem eller nå sånt =) Ska du till boden?

2009-07-07 @ 01:29:51
URL: http://www.freewebs.com/jennynaa87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0