Cavaliervalpar

Igår var jag (och mamma) och hälsade på Annica och hennes 5 veckors cavaliervalpar.
Alla var så himla underbara!
Jag vill ta hem dem allihop :-)


Här är tiken, Candy!


                Arrow                           Demon & Danger (eller tvärt om)


Banditen


Direkt när vi kom så kom Arrow och la sig i mitt knä och somnade, där låg han en bra stund.
Men alla var så himla sociala och kom fram och ville pussas och tugga på mina byxor!
Banditen hade en lustig sovstil, på den bilden jag har sover han.. Ser inte så skönt ut :p

Har bestämt att jag ska hälsa på dom en gång till innan de är leveransklara, det ser jag fram emot.
Det är alltid så trevligt att hälsa på Annica, tack för att jag fick hälsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0