Avslutning

Avslutning på agilitykursen var igår.
Gud så fort det gått, men mycket har vi lärt oss!

Vi började gårdagen med att bygga upp en kombination med 9 hinder,
hopp, hopp, lång rak tunnel, hopp, sväng-hopp, hopp, platt tunnel, hopp, däcket.
Orkar inte rita upp nu, men en väldigt enkel kombination var det iaf :-)
Vi skulle även ta tid, så det var lite spännande!
Det gick bra för Mira, men första omgången hade hon lite bråttom och rev ett hinder.
Andra omgången gick mycket bättre, trots en tjuvstart som vi tog om..
Men efter jag satt om henne så gick det urbra, synd att jag inte riktigt hänger med så att hon blir lite frustrerat att vänta på mig :-)
Men fort går det!
Vi hade faktiskt den snabbaste tiden av alla :)

Sedan var det dags för tipspromenad!
Det var kul, det mesta kunde man ju...
Jag hade fel på att det bara är 5 delar i ett långhopp... Herregud, det borde jag ju veta! :p

Efter tipspromenaden var det utvärderingsdags, mycket man fick lov att skriva!
Fika blev det också, mums :)

Tråkigt att kursen är slut nu, men håller tummarna att det blir en fortsättningskurs till våren!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg du har!

Den hamnar på bevakning ;)

2010-11-09 @ 17:25:08
URL: http://agilitycorona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0