Agilityträning och Dags för Cavalierpromenad!

Igår var det dags för lite agilityträning för Bobby och Tex del, vi for till Hissjö och tränade på agilityplanen som är där.
Jag tog med mig mina egna slalompinnar eftersom det inte finns några bra där...
Tex behöver ju mycket slalomträning och jag blev faktiskt förvånad hur bra han tog slalomet den här gången!
Dock så fattas ju mycket fart, jag hoppas verkligen han blir mätt som smallhund, han tar i så mycket när han hoppar och det tar massor med tid...
Men han tycker ju att det är roligt, så det är väl bara att fortsätta att öva.

Bobby fungerade bra som vanligt, hoppas nu bara han är lika taggad nu till helgen på tävlingen i Skellefteå :)
För hans del blir det nu vila tills på lördag då tävlingen är :)


Nu på onsdag (19/5) är det dags för cavalierpromenad!
Kl 18.00 träffas vi vid Olles Spår, ta med eget fika.

Så har du cavalier och är sugen på att komma så ses vi där!
:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att se er på tävlingen i helgen! Vi borde träna lite agiliy någon dag =)

2010-05-19 @ 17:56:37
URL: http://undertaket.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej igen, vet inte om min förra kommentar kom fram. Men i vilket fall, ska bli kul att ses till helgen på tävlingarna =) Och är du sugen på att träna någon dag med mig och tjejorna?

2010-05-19 @ 17:58:08
URL: http://undertaket.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0