sista utställningsdagen

söndagens utställning är nu över!

och det enda man kan klaga på idag är vädret... i princip regnade det hela tiden vi var i Vännäs och det var ju synd... det är aldrig roligt att vara på utställning när det regnar. man märkte ganska tydligt att det inte var många som endast var besökare idag....

tillbaka till allvaret då, det började bra med att lilla söta Sessan fick en etta och placerade sig på andra plats i juniorkonkurransen med ett hp! det var hon värd, så fin som hon är!
i öppenklassen ställde Annika Polly och jag ställde hennes Tingeling. Polly gick fint som vanligt och fick ett rött band!
sedan var det Tingeling, Tingeling (come on baby shake that thing)'s tur, allt gick faktiskt väldigt bra tycker jag (utom när jag skulle ställa till henne, hon ville inte sträcka ut ryggen, utan stod som en liten korv. - no offence. men till slut fick jag henne att stå fint!). Revanschen som jag snackade om fick vi väl inte riktigt.... men nästan! en etta blev det till slut och tyvärr oplacerad, men Tingeling gjorde en väldigt bra insatts!

tack Annika för att jag fick visa din Tingeling, det har varit jätteroligt hela helgen!

ps. Bobby och Tex var supernöjd över den fina leksaken! de tackar så mycket :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att det gick bra på utställningen :)

Vi var bara där nån timme på lördag förmiddag, men mina busar fick ingen leksak, de fick massa grisöron och godis, uppskattat det med, särskilt av det lilla prickiga matvraket ;)

2009-06-16 @ 14:44:41
URL: http://www.influensaekipaget.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0