resultat från sommarcupen

Nu är vi hemma efter sommarcupens första deltävling som var i Holmsund.
Min hund måste allvarligt vara världens duktigaste!!! (hur många gånger har jag sagt det nu egentligen?!)
Två nollade lopp av två möjliga även denna gång, vår bästa tid var 30,87 sekunder och gav oss en 5:e plats av alla tävlanden i klass 1.
Jag är supernöjd, det känns som en spännande framtid för min Bobby.
Grattis även till två kurskamrater till mig som båda fick ett nollat lopp, ena kom på en 2:a plats (largehund) och den andra kom på en 7:e plats (smallhund) i klass 1.

Applåder för Bobby och nu ska han få massa pussar och sedan blir det bums i säng. För nu är vi båda väldigt trötta.

Kommentarer
Postat av: Carina

Bobby är en bra hund men du är en enormt bra handler därför går det så bra för er



Lycka till i fortsättningen båda två

Moroten är att ta en pinne till och att fortsätta ha kul

2009-06-24 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0