glad midsommar!

Igår var sista kurstillfället på tävlingsagiltiykursen jag gått med Bobby.
Det har verkligen varit en fröjd, både Bobby och jag är väldigt nöjda.
Även fast man kanske inte tror att vi har utvecklats sedan vi började så har vi faktiskt det, iaf jag!
Vi har börjat att bli ett team, det vi har att jobba på från och med nu är kontaktfälten på a-hindret, snabba ingångar på slalomet och tempo i övrigt.
Annars känns vi faktiskt rädd startredo för tävlingar framöver!
Nästa tävling är på tisdag nästa vecka, det är sommarcupen i Holmsund! Det ska tydligen vara en hoppbana, som vi för tillfället (enligt mig) är bäst i!

Glad midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0