blött, blött och återigen blött!

jag antar att det inte bara är jag som hatar detta vädret!
det är blött överallt, till och med jag är alldeles blöt efter en promenad ute. mina skor var helt dyngsura och mina fötter är frusna (okej ja, tygskor kanske inte fungerar så bra i detta väder).
hundarna tycker inte heller om detta vädret, de trippar fram längst gå gatan och försöker undvika att bli blöta - det slutar oftast med ett totalt misslyckande.

idag kommer det bli finputsning på vovvarna, åtminstonde Tex kommer att bli snygg, imorgon är det ju utställning!
Blir väl lite kloklippning och kammning på Bobby, han duschade ju faktiskt igår, Bobby ska ju faktiskt få följa med och vara åskådare.. då kan man ju inte se ut hur som helst, tänk om han hittar en snygging där!

förhoppningsvis är vädret lite bättre imorgon.. och det får gärna vara uppehåll hela helgen eftersom det är tredagar's i Vännäs.. även fast jag inte ska vara där.. jag är som sagt endast med på fredagen och på lördagen och söndagen är det kattuställning för min del då jag ska hjälpa en kompis med hennes tre katter!
jag kanske kommer på besök någon timme någon av de andra dagarna då jag gärna vill spana in på de 7-8 australian shepherd som ska delta ;)
kommer väl även då passa på att kolla in de ljuvliga cavaliererna!

nej nu ska jag försöka med ett uppvärmningsförsök med mina fötter - de har nästan frusit fast här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0