agilityhitagilitydit

jag känner att det börjar bli lite tomt på bilder här på min blogg.
min (favorit) kamera blev stulen i mallorca, så nu har jag ingen liten och smidig kamera längre.
tror att jag måste låna någons kamera, speciellt nu till helgen när det är utställning!

igår var det en kursträff på tävlingskursen i agilityn jag går just nu.
vi tränade på olika kombinationer och vi körde även banan som var på den officiella tävlingen här i umeå (som jag tyvärr missade).
det gick som vanligt väldigt bra, jag har en sådan tur att min hund är så duktig!
banan såg på ett ungefär ut såhär (har missat något hopphinder någonstans, men kommer inte på var):

och kombinationsövningen såg ut såhär:

och en till liten kombination (som blev den fulaste ever, jag är trött just nu):


för er som undrar varför jag orkar göra dessa "banor" är för att jag vill ha dessa banor sparade och de sitter inte fast i minnet för alltid ;) jag gör paintbanor istället!
inte vackra, men användbara om man vill gå tillbaka och öva på något speciellt!
kommentera inte deras fulhet tack!

idag har det varit massa regn.. usch, typiskt. promenader har det iaf blivit!
har även testat Umeå Hundungdoms blivande klubbjacka, jag ska absolut ha en sådan nu när jag ska börja tävla på allvar (förhoppningsvis ;))
jag kommer nog få den någongång i juli-augusti.
beställde även en t-shirt, det är alltid bra att ha!

nu är det strax läggdags, bobby har redan somnat i min säng....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0