snart matdags

snart är det matdags för vovvarna, man märker när Mira är hungrig.
 hon följer med en överallt och speciellt när man går in i köket blir hon nyfiken.

idag ska jag pyssla lite till med bloggen, blev inte helt nöjd.
ska testa lite nya grejer.

igår fick jag pmet för cavaliersällskapets utställning här i umeå, det är på brukshundklubben och bedömningen börjar kl 12.00 på lördag.
på fredag ska maria, lotta, min mamma och jag iväg och sätta upp ringen,tältet och fixa iordning i klubbstugan.
skönt att ha gjort det dagen före :)
vi kanske också kommer att träna lite agility för skojs skull, när man liks är där!

ska också börja att klicka in Mira, det har fungerat så bra på bobby så jag ska prova med henne också :)
förhoppningsvis fungerar det bra på henne också.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, då måste jag ju kanske komma och kolla hur det går för er :) Ska du ställa båda två?

2009-08-13 @ 20:44:28
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0