Skola

Första mötet med klassen, vi var endast sex stycken närvarande idag.
Fem tjejer och en kille, men egentligen skulle vi vara elva stycken.
Vi får se om fler dyker upp nästa vecka då vi börjar med skolan "på riktigt"
Vi höll på ca två timmar med genomgång av vår utbildning, det verkar bra, så jag hoppas att jag blir nöjd :)
Registreringen tog lång tid, det var väldigt många som skulle skriva in sig, väntade kanske i en timme.

Sedan for jag på stan där jag stötte på Emelie och vi gick runt på stan en stund.
Jag köpte en nu väska och skolgrejer (visar senare ikväll)

När jag kom hem var detta utanför min dörr:



Det var Livsmedelshygien boken som kommit :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej :) Du var med och tävlade i en av mina tävlingar där man kunde vinna en snygg klocka (http://juliaberg.blogg.se/2009/august/tavling-vinn-en-klocka.html), tyvärr vann du inte men jag undrar om du vill köpa en likadan för 200 kronor? :)

2009-08-19 @ 14:50:11
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0